Sorø Bridgeklub

er for alle

Lær mere bridge på nettet med FruGrøn.dk

Vil du lære at spille bedre bridge så er øvelse på nettet sjovt, inspirerende og meget lærerigt!
Som underviser i begynderbridge anbefaler jeg, at mine kursister får mere træning i ved at spille på
Funbridge.com. Klubspillere kan også blive bedre!

Sådan gør du:

Vil du spille bridge under coronaen har vi oprettet en tirsdags- og en torsdagsturnering på Funbridge.com, som alle medlemmer kan spille hver uge.
Du møder andre medlemmer, spille med din makker, lære mere ved at se hvordan andre får et ekstra stik eller få undervisning privat eller i hold.

Sådan starter du:
 Søg Funbridge.com på Google, og download programmet til Windows PC eller Ipad
 Opret en konto med brugerprofil. Brug dit rigtige navn og et foto
 De første 100 spil er gratis, så prøv det inden du køber flere spil.

Sådan finder du Sorø turneringer:
 Klik på “træning” og på ”Eksklusive turneringer” som står nederst på siden
 Klik på ”Vis alle turneringer”
 Søg på ”Anne Grete Rasmussen”, der hvor der står ”Turneringsopretter”
 Tryk på ”torsdagsbridge” eller ”tirsdagsdagsbridge” som starter tirsdag of torsdag, og kan spilles i løbet af 6 dage
 Turneringen er kun for Bridgespillere i Sorø, MEN jeg kræver jeres navn og foto, så vi kan se hvem vi spiller med.
 Kodeord får på sms 20652065

Sådan spiller du turneringen:
 Du går bare i gang med at spille et spil med din makker som er en robot.
 Du har 6 dage til at spille de 20 spil, og man behøver ikke at spille alle.
 De 2 turneringer gentages hver uge, og måske kommer der også præmier.
 Fordelen er, at mindre gode spillere kan gå ind og se hvordan de bedre spillere gør.
 Tryk på ”venner” og søg på navn, fx Anne Grete Rasmussen, her vil du se navne på flere medlemmer af klubben.
 Du kan indstille sit system lidt, hvis robotten ikke forstår dig

Er du letøvet og vil lære mere?
Så har jeg oprettet eksklusiv turnering der hedder ”FruGrøn Kursist”. Kodeord fås på 20652065
Her er du også velkommen til at spille. Det er gratis, og jeg giver feedback når jeg har tid. Man kan også chatte med hinanden.
Det kræver også foto og rigtigt navn.

Funbridge med mange muligheder:
 Du kan udfordre dine venner til spil, eller prøve dagens turnering
 Vil du spille og lære bedre bridge på dit eget niveau, er det en god ide at spille Liga
 Du kan spille med din egen makker (”sametime”)
 Er du kursist og gerne vil lære mere, så kontakt mig for privatundervisning, vejledning i spil på Funbridge, eller kurser til efteråret.

Anne Grete Rasmussen, FruGrøn.dk, bridgeunderviser

Sorø Bridgeklub spiller kl. 19.00 tirsdage og torsdage i Kaarsbergcentret, Dr. Kaarsbergsvej, Sorø, 100 m fra busterminalen.
Desuden spilles mandage kl. 13.00 i Sorø Kultur & Fritidscenter, Frederiksvej 27, Sorø. Her spilles udelukkende friturneringer.
Klik her for spilletider.

Klubbens email: Klub@SoroeBridgeklub.dk